بازخورد درباره این کالا

آب مرکبات گیر مدل CJ3050

Braun CJ3050 Citrus Press
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Braun CJ3050 Citrus Press
ویژگی های محصول
  • انتخاب رنگ :
  • انتخاب سایز : کوچک
  • انتخاب نوع : آبمیوه گیری و آب پرتقال گیر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
Original price was: 2,800,000 تومان.Current price is: 2,550,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 4 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

محصولات مشابه

نقد و بررسی

آب مرکبات گیر مدل CJ3050

آب مرکبات گیر مدل CJ3050 را با تضمین اصالت کالا از زاگرس مال تهیه فرمایید.

آب مرکبت گیر وسیله ای است که بیشتر در فصول پاییز و زمستان مورد استفاده قرار میگیرد زمانی که مرکباتی نظیر پرتغال و انار و نارنگی و…. به وفور یافت میشوند.آب مرکبات گیر سری 3050 توانایی های بی نظیری در گرفتن آب میوه دارد.این دستگاه با توان 60 وات و ولتاژ 220 ولت قدرت بی نظیر را به شما عرضه خواهد کرد.قابلیت چپ و راستگرد یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه میباشد.استارت و آف اتوماتیک این دستگاه به شما اجازه میدهد تا هر زمان که خواستید آبمیوه گیری را قطع کنید.

آب مرکبات گیری براون 3050 دستگاهی جمع‌و‌جور و کارا برای انجام فرایند روزمره تهیه نوشیدنی طبیعی و خوش‌طعم است. لزوم وجود آب مرکبات طبیعی طی فصول مختلف در سبد غذایی خانوار، نیاز به یک دستگاه کارا جهت آبگیری آسان و بی‌دردسر مرکبات را بیش از همیشه ایجاد کرده است. طراحی زیبا و شکیل و همچنین رابط کاربری ارگونومیک آب مرکبات گیری براون 3050 از این دستگاه یک گزینه ایده‌آل برای هر آشپزخانه ساخته است.

همچنین ابعاد جمع و جور این آب مرکبات گیری موجب شده به راحتی امکان قرارگیری و یا استفاده در هر بخش از آشپزخانه را بدون اشغال فضای بیش از حد داشته باشد. توان مصرفی این دستگاه روزمره 60 وات بوده که با ایجاد کمترین میزان صدا فرایند آبگیری مرکبات موردنظر را به انجام می‌رساند.

انجام فرایند آبگیری مرکبات با فشردن میوه بر روی بخش مخروط پلاستیکی دستگاه و متعاقبا به چرخش در آمدن این قطعه از سر گرفته می‌شود. پس از آن با گذر آب مرکبات موردنظر از فیلتر یا همان غربال پلاستیکی و جلوگیری از ورود تفاله‌ها به داخل محفظه، نوشیدنی‌ای با کیفیت را در اختیار خواهید داشت. برخورداری از سیستم ضدچکه بر روی دهانه خروجی آب مرکبات، از چکیدن آن بر روی فضای پیشخوان آن جلوگیری خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

آب مرکبات گیر مدل CJ3050
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

سفید

انتخاب سایز

کوچک

انتخاب نوع

آبمیوه گیری و آب پرتقال گیر

امتیاز کاربران به:

آب مرکبات گیر مدل CJ3050 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش