بازخورد درباره این کالا

جاروبرقی دلمونتی 2400 وات DL470

Delmonti 2400 watt DL470 vacuum cleaner
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Delmonti 2400 watt DL470 vacuum cleaner
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
Original price was: 11,000,000 تومان.Current price is: 9,800,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 20 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

جاروبرقی دلمونتی 2400 وات DL470

جاروبرقی سوپر سایلنت دلمونتی را 2400 وات Delmonti DL470 را با اصالت کالا از زاگرس مال تهیه فرمایید.

لوله تلسکوپ جارو برقی دلمونتی DL470 به گونه ای طراحی شده است که قابل تنظیم بوده و نقش بسزایی در کمر درد افراد دارد. ظرفیت کیسه دائمی این جارو برقی 5 لیتر بوده و قابل شست و شو است که از نظر بهداشت بسیار عالی می باشد. همچنین دارای صفحه LED است که هنگام پر شدن کیسه توسط این نشانگر به شما اطلاع داده می شود.

دسته طراحی شده جارو برقی دلمونتی در بالای محصول حمل جارو را بسیار راحت کرده است. قابلیت سیم جمع کن خودکار در این محصول زحمت شما را برای جمع کردن سیم با دست کم می کند و تنها با فشار دادن دکمه مربوطه این کار انجام می شود. دو تا چرخ پلاستیکی برای جارو برقی دلمونتی طراحی شده است که هنگام جارو کردن به آسانی قابل حمل و حرکت باشد. رنگ این محصول مشکی و نقره ای بوده و جنس آن پلاستیک و استیل می باشد.

تهیه ی جارو برقی برای همه لازم بوده چرا که نظافت محیط بدون جارو برقی کاری بسیار دشوار می باشد. جارو برقی دلمونتی با قابلیت های عالی و قیمت به صرفه ای که دارد در بازار محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. فیلتر بهداشتی این جارو برقی از نوع HEPA بوده که از خروج هر نوع گرد و غبار از جارو به بیرون جلوگیری می کند. همچنین با دکمه چرخشی که روی دنه قرار دارد می توانید میزان مکش را تنظیم کنید.

روی بدنه این محصول جایی طراحی شده است که محل نگهداری وسایل جانبی جارو برقی می باشد. جارو برقی دلمونتی دارای 10 عدد کیسه زباله کاغذی است. دنبال جارو برقی با کیفیت هستید که کارایی فوق العاده داشته باشد؟ جارو برقی دلمونتی گزینه مناسبی می باشد. با تماس به فروشگاه اینترنتی داوین کالا می توانید مشخصات کامل و نحوه خرید این محصول را جویا باشید.

بدنه مقاوم و ضد خط و خش این جاروبرقی باعث می شود زیبایی ظاهری آن برای سالیان طولانی حفظ شود . برای حرکت جاروبرقی  از دو چرخ بزرگ در قسمت عقبی و یک چرخ نسبتا کوچک در قسمت جلویی جاروبرقی استفاده شده است.

همچنین جنس چرخ های جارو برقی که 3 عدد هستند نیز بسیار با کیفیت هستند و به راحتی روی سطح های مختلف حرکت می کنند . لوله تلسکوپی این جارو برقی دلمونتی  بسیار با کیفیت است که در 360 درجه می چرخد و هرگر پیچ نمی خورد و مانع عملکرد مکش نمی شود.

امتیاز کاربران به:

جاروبرقی دلمونتی 2400 وات DL470 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش