بازخورد درباره این کالا

خردکن فیلیپس مدل HR2505

Philips HR2505 Chopper
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Philips HR2505 Chopper
ویژگی های محصول
  • انتخاب رنگ :
  • انتخاب نوع : لوازم برقی, لوازم پخت و پز, خردکن
  • انتخاب سایز : کوچک
  • سایر توضیحات : – توانایی خرد کردن پیاز بدون له شدگی – توانایی خرد کردن نگینی انواع مواد و سبزیجات در اندازه های یکسان
  • اقلام همراه محصول : – دارای سبد مخصوص برای نگینی کردن پیاز و دیگر سبزیجات دارای دو تیغه خرد کن : تیغه کوتاه برای نگینی کردن و استفاده در سبد مخصوص و تیغه بلند برای خردکردن معمولی
  • نحوه عملکرد : دکمه فشاری
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

خردکن فیلیپس مدل HR2505

خردکن فیلیپس مدل HR2505 را با تضمین اصالت کالا از زاگرس مال تهیه فرمایید.

دستگاه‌های خردکن از جمله وسایل کوچک آشپزخانه هستند که با وجود فضای کمی که اشغال می‌کنند، لوازمی بسیار کارراه‌انداز محسوب می‌شوند. خردکن‌های دستی و برقی برای برش‌دادن و خردکردن موادغذایی و آماده‌سازی مواد اولیه‌ی غذا به شیوه‌ای سریع‌تر و آسان‌تر استفاده می‌شوند.
خردکن‌ها در اندازه‌ها و با طراحی‌های مختلف تولید می‌شوند؛ اما همه‌ی آن‌ها کاربردی تقریبا یکسان دارند: خردکردن قطعات موادغذایی در اندازه‌های ریز و درشت. هر چه مدت‌زمان خردکردن موادغذایی را با این دستگاه بیشتر کنید، ترکیبی ریزتر را تحویل می‌گیرید. خردکردن پیاز، سیر، میوه‌جات، مغز دانه‌ها، سبزیجات، گوشت، درست‌کردن ادویه‌جات و… از کاربردهای دستگاه خردکن است.

    شرکت فیلیپس دستگاه خردکن HR2505 را به شیوه‌ای متفاوت و با درنظرگرفتن نیازهای کاربران طراحی کرده است.

ویژگی خاصی که این خردکن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، وجود یک سبد مخصوص در قسمت بالای محفظه‌ی 1.1لیتری آن است. این سبد که به‌طور بسیار هوشمندانه‌ای طراحی شده و به‌ کار رفته است، فرایند خردکردن موادی مانند پیاز را، بدون له‌شدن آن، بسیار آسان می‌کند.

این سبد پیاز را در محفظه‌ی خود ثابت نگه می‌دارد و سپس تیغه‌ی قدرتمند دستگاه شروع به ریزریزکردن آن می‌کند. در نهایت، قطعات ریزشده و آماده‌ی مصرف پیاز از سوراخ‌های سبد به قسمت پایین محفظه‌ی خردکن ریخته می‌شوند.

      خردکن HR2505 با داشتن دو تیغه‌ی متفاوت، دست کاربر را در استفاده از این دستگاه باز گذاشته است. تیغه‌ی کوچک‌تر با سه پره برای استفاده در سبد بالایی و برای مصارفی مانند نگینی‌کردن موادغذایی در نظر گرفته شده و تیغه‌ی بزرگ‌تر با دو پره برای استفاده‌ی عادی و ریزترکردن مواد در محفظه‌ی خردکن مناسب است.

موتور خردکن HR2505 مانند بسیاری از دیگر مدل‌های خردکن در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است. برای روشن‌کردن و استفاده از خردکن کافی است کف دست خود را روی قسمت بالای در بگذارید و آن را به سمت پایین فشار دهید. نوع کاربری این دستگاه و استفاده‌ی ساده و بی‌دردسر آن، خردکن HR2505 را به دستگاهی مناسب برای تمامی افراد تبدیل کرده است.

موتور پرقدرت خردکن HR2505 با توان 500 وات، خردکردن و ریزکردن موادغذایی مختلف و حتی مواد سفت‌وسخت را با سرعت و به‌آسانی برای شما ممکن می‌سازد. برای استفاده‌ی بهینه‌تر از خردکن و دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب، این مدل در دو سرعت مختلف قابل‌استفاده است. سرعت کمتر دستگاه برای خردکردن به قطعات درشت‌تر و سرعت بیشتر آن مناسب ریزکردن موادغذایی است؛ علاوه‌براین حالت تنظیم اتوماتیک سرعت با تشخیص بهترین سرعت برای خردکردن هر ماده‌ی غذایی، کار با این دستگاه را راحت‌تر کرده است.

توضیحات تکمیلی

خردکن فیلیپس مدل HR2505
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

انتخاب نوع

لوازم برقی – لوازم پخت و پز – خردکن

انتخاب سایز

کوچک

سایر توضیحات

– توانایی خرد کردن پیاز بدون له شدگی – توانایی خرد کردن نگینی انواع مواد و سبزیجات در اندازه های یکسان

اقلام همراه محصول

– دارای سبد مخصوص برای نگینی کردن پیاز و دیگر سبزیجات دارای دو تیغه خرد کن : تیغه کوتاه برای نگینی کردن و استفاده در سبد مخصوص و تیغه بلند برای خردکردن معمولی

نحوه عملکرد

دکمه فشاری

دکمه فشاری

۱.۲ گرم

جنس ظرف خردکن

پلاستیک

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

قابلیت‌ها

تنظیم سرعت

ویژگی‌های نظافتی

شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی

ظرفیت ظرف خردکن

۱.۱

تعداد تنظیمات سرعت

۲

توان

۵۰۰ وات

جنس پایه

پلاستیک

امتیاز کاربران به:

خردکن فیلیپس مدل HR2505 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش