بازخورد درباره این کالا

اسپرسوساز ولز مدل VL4038

VL4038
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: VL4038
ویژگی های محصول
  • انتخاب رنگ :
  • توان مصرفی : 1350 وات
  • فشار بخار : 20 بار
  • ظرفیت مخزن آب : 1/5 لیتر
  • ظرفیت مخزن شیر : 550 میل
  • سیستم کاپوچینو ساز : دارد (اتوماتیک)
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
Original price was: 9,800,000 تومان.Current price is: 9,210,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 10 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

محصولات مشابه

نقد و بررسی

اسپرسوساز ولز مدل VL4038

اسپرسوساز ولز مدل VL4038 را با تضمین اصالت کالا از زاگرس مال تهیه فرمایید.

یکی از راه های تثبیت سلامتی، نوشیدن قهوه و اسپرسو است که بیشتر مردم در مورد فواید این نوشیدنی اطلاعاتی ندارند. آسانترین و سریعترین روش برای تهیه این نوشیدنی دلنشین و مفید، استفاده از دستگاه اسپرسوساز ولز مدل VL4038 است که این امکان را به ما می‌دهد تا با لمس یک دکمه اسپرسو ویژه با طعمی خاص که پایه آماده سازی برخی از نوشیدنی ها مانند کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو، کافه موکا و کافه آمریکانو است، به راحتی در دو فنجان، با کیفیت عالی و خامه‌ای آماده کنیم. شرکت ولز با داشتن امکانات پیشرفته در خط تولید، محصولاتی را ارائه داده که از لحاظ کیفیت بالاترین رتبه و از لحاظ طراحی جزو مدرنترین محصولات در عرصه تولید لوازم آشپزخانه به شمار آید. بدنه کاربر پسند این محصول از استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده مقاوم ABS ساخته شده است همچنین با داشتن توان مصرفی 1350 وات و فشار بخار 20 بار باعث شده این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

اسپرسو به‌ عنوان یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف و پرفایده، به وسیله انواع دستگاه‌ و روش‌های متنوعی تهیه می‌شود که یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های آماده سازی آن استفاده از دستگاه اسپرسوساز است. برخلاف سایر روش‌های تهیه قهوه که برای آماده شدن فقط به آب داغ نیاز دارند، اسپرسو نیازمند دمای بالا + فشار است که این ترکیب از طریق فشار بخار به دست خواهد آمد. در واقع فشار بالا تنها وجه تمایز اسپرسو نسبت به سایر قهوه ها است. هنگامی که آب داغ از پودر قهوه با فشار بسیار زیادیی عبور می‌کند، کرمای (فوم) طلایی رنگ و غلیظی از آن استخراج می‌شود که فقط هنگام تهیه اسپرسو یا قهوه آن را خواهیم دید بنابراین یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مهمی که در انتخاب اسپرسوساز ولز مدل VL4038 صدق می‌کند میزان فشار بخار این دستگاه است. اگر به دنبال یک شات اسپرسو خوش‌عطر و طعم هستید حتما به میزان بخار دستگاه توجه کنید چون رعایت زمان عصاره‌گیری در این دستگاه ها بسیار مهم است. اکثر دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی دارای فشار بخار 15 یا 20 بار هستند.

 

قسمت های مختلف دستگاه اسپرسوساز

گروپ هد Head Group : گروپ یا گروپ هد قسمتی از دستگاه اسپرسوساز است که پرتافیلتر برای عصاره گیری به آن متصل می‌شود و آب را به طور یکسان از طریق سوراخ‌های گروپ بر پودر قهوه کوبیده شده داخل پرتا فیلتر می‌ریزد.

پرتافیلتر Portafilter : قسمتی از دستگاه است که به سر گروپ متصل خواهد شد و در کل سه مدل دارند. 1) پرتافیلتر یک نازل  2) پرتافیلتر دو نازل 3) پرتا فیلتر بدون نازل

سبد پرتافیلتر Portafilter Basket : در پرتافیلتر قرار گرفته و محل ریختن و کوبیدن پودر قهوه می با‌شد که در دو مدل تک شات و دو شات موجود است.

بویلر : یکی از مهمترین قسمت این دستگاه دمای آبی است که با فشار وارد قهوه می‌شود از این رو افزایش دمای آب وظیفه بویلر است و به هیچ عنوان نباید بخار اضافی تولید کند. همه مدل‌های اسپرسوساز از قسمتی به نام بویلر یا همان دیگ بخار استفاده می‌کنند.

پمپ آب : اسپرسو حاصل عبور آب (نزدیک به نقطه جوش) از پودر قهوه‌ فشرده است. بنابراین برای ورود آب با فشار زیاد، وجود یک پمپ آب قدرتمند در اسپرسو ساز ضروری بوده که در اکثر دستگاه‌ها برای ایجاد چنین فشار زیادی از پمپ الکترونیکی استفاده می‌کنند. البته در بعضی دستگاه‌ها، پمپ‌هایی از نوع دستی دیده می‌شود اما کار کردن با دستگاهی که پمپ الکترونیکی در آن به کار برده شده آسان‌تر است.

تقویت حافظه و بهبود تمرکز : نوشیدن اسپرسو نه تنها به حافظه‌ی مغز شما کمک می کند تا اطلاعات را ذخیره کند بلکه می تواند در بازیابی اطلاعات به شما کمک کند. اسپرسو با آغاز ترشح دومپامین در مغز  قدرت تمرکز در عملکرد روزانه را بالا می‌برد.

سرشار از آنتی اکسیدان : اسپرسو مملوء از آنتی اکسیدان هایی است که در یک بسته‌ی خوش طعم بسته بندی می‌شوند. از مزیت های دیگر اسپرسو، حاوی پلی فنول است و به جلوگیری از بیماری ها کمک می‌کند همچنین کافستول که یک ماده ضد التهاب است. از دیگر مواد مفید موجود در اسپرسو می‌توان به هیدروسینامیک اسید اشاره کرد که به خنثی سازی رادیکال های آزاد که در طی روز با بدن شما تماس دارند کمک می کند. این رادیکال های آزاد می توانند ناشی از آلودگی هوا، اشعه ماورا بنفش و دخانیات باشد.

کاهش ریسک سکته : طی مطالعات زیاد محققان دریافته‌اند که نوشیدن اسپرسو به کاهش ریسک سکته در زنان کمک خواهد کرد. اکثر بیمارانی که از نوشیدنی اسپرسو استفاده کرده‌اند، ریسک ابتلای مجدد سکته کمتر شده است و آنهایی به هیچ عنوان از این نوشیدنی استفاده نمی‌کنند ریسک بالاتری برای ابتلا به سکته دارند.

کمک به کاهش وزن : اسپرسو می تواند به عملکرد فیزیکی شما کمک کند و شدت کارهای روزانه را کاهش دهد همچنین می تواند شما را به کار بیشتر و سخت تر از قبل سوق دهد. اسپرسو از داشتن هر گونه درد ماهیچه در کنار تمارین شدید جلوگیری می کند. اسپرسو با داشتن کمترین کالری، آن را به یک ابزار عالی برای کاهش وزن تبدیل کرده است. کافئین موجود در اسپرسو به تجزیه شدن چربی در بدن کمک می‌کند که از آن به عنوان سوخت تمرین استفاده می کنند. اسپرسو را نیم ساعت قبل از تمرین بنوشید تا تغییرات بزرگی را بتوانید تجربه کنید.

بهبود گوارش : اگر مشکلات گوارشی دارید مصرف یک فنجان اسپرسو را به روزمره خود اضافه کنید تا به چرخه گوارش شما کمک کند. با توجه به خواص ضد التهاب بودن آن می تواند حالت های نفخ و درد بعد از هر وعده غذایی را کامل از بین ببرد.

کاهش احتمال دیابت : در دنیایی که دیابت بسیار رایج است اسپرسو می تواند ریسک ابتلا به دیابت را تا حدی کاهش دهد. به جای افزودن شکر و خامه به قهوه، اسپرسو به خودی خود بدون کالری و چربی اضافه است. شما می توانید انرژی خود را همراه با رضایت از سلامتی خود افزایش دهید.

ریسک پارکینسون را کاهش می‌دهد : مطالعات نشان داده است که نوشیدن منظم اسپرسو، ریسک ابتلا به پارکینسون را تا 25٪ کاهش می‌دهد. شواهدی وجود دارند که قهوه اسپرسو باعث فعالیت قسمتی از مغز شده که در پارکینسون آسیب دیده است.

 

توضیحات تکمیلی

اسپرسوساز ولز مدل VL4038
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

استیل مشکی

توان مصرفی

1350 وات

فشار بخار

20 بار

ظرفیت مخزن آب

1/5 لیتر

ظرفیت مخزن شیر

550 میل

سیستم کاپوچینو ساز

دارد (اتوماتیک)

نشانگر سطح آب

دارد

قابلیت تولید فوم شیر

دارد (اتوماتیک)

سیستم خاموشی خودکار

دارد

نوشیدنی‌های قابل تهیه

اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، شیر گرم

اقلام همراه

بسکت تک، بسکت دوبل، دفترچه راهنما

امتیاز کاربران به:

اسپرسوساز ولز مدل VL4038 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش