هزینه ارسال کالا توسط فروشنده با هزینه ارسال اکسپرس زاگرس مال متفاوت می باشد. این هزینه بر اساس ماهیت و سایز کالا تعیین می شود و در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.
موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
هزینه ارسال کالا توسط فروشنده با هزینه ارسال اکسپرس زاگرس مال متفاوت می باشد. این هزینه بر اساس ماهیت و سایز کالا تعیین می شود و در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.
3 روز ضمانت بازگشت کالا در این روش نیز وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت تماس تلفنی با زاگرس مال در میان بگذارید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش زاگرس مال ، از طریق پیامک اطلاع […]
مشاهده توضحیات تکمیلیزاگرس مال جهت تسریع در بخش پیگیری محصولات از این کد استفاده مینماید. این کد به صورت پیامک پس از ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد . شما با استفاده از این کد میتوانید محصول خود را از مامورین ارسال زاگرس مال تحویل بگیرید . داشتن شماره سفارش به منزله پرداخت و ثبت موفقیت […]
مشاهده توضحیات تکمیلیمتاسفانه فعلا ارائه محصولات به صورت اقساط مقدور نمیباشد
مشاهده توضحیات تکمیلی1. با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید. 3. با کلیک روی” قلم ” میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید
مشاهده توضحیات تکمیلی1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. 2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید . 3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود. 4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را […]
مشاهده توضحیات تکمیلی